Hej! Den här dagen har jag haft fullt upp hela tiden! Iallfall, först var det skola med ett spanskaprov och sen mötte jag upp mamma och syster för lite nödvändig shopping. Både jag och syrran var i desperat behov av jeans och jag hittade som tur av två par! Ett par mörkblå tighta med hög midja och ett par svarta, också tighta, men med normal midja. Jag köpte också en hårmunk som jag alltid velat prova och en mascara eftersom min snart är slut. Jag köper ju nästan allt mitt smink via Oriflamekatalogen men nu provade jag något nytt! Jag kommer ju säkert inte alltid köpa därifrån så då är det ju bra att ha något mer "lättillgängligt" som funkar. Nästa vecka ska vi ju ha vår första julkonsert (!) och då ska vår andra klädsel (vi har ett luciatåg först i konserten) bestå av svart, rött eller både och. Jag vill inte vara helsvart och har inget rött knappt så jag gick på jakt efter något enkelt rött. Jag älskar faktiskt att använda klänningar, men får aldrig så många tillfällen att göra det tyvärr. Nu hittade jag en jättesöt, enkel klänning som jag slog till på! En riktig shoppingdag med mamma och syster! ❤️

Trevlig kväll!





Nelly

Vilka fina inköp :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress