Hiss:
Jag tycker det är jättekul att skapa saker, t.ex smycken, naglar o.s.v men också skapa olika "smink-lookar". Jag tycker att det är kul att sminka helt enkelt och står gärna i badrummet och pysslar när jag får lite tid över. Tyvärr så får jag aldrig några bra tillfällen att sminka mig lite "finare" till, men ikväll får vi gäster så passade på då! Det blev en enkel, diskret guldig smokey-eye. Hiss för tillfället och hiss för att jag blev nöjd!
 
Diss:
Att min iPhone-kamera inte är tillräckligt bra så det blir inga bra bilder på sminkningarna och därför kan jag aldrig visa er! :( Eftersom färgerna smälter ihop bra så att det ska bli en bra övergång och se lite "smokey" ut så matchar man ju såklart färger som passar ihop, men resultatet i kameran blir bara en färg typ eftersom de inte är så starka. Inte kul!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress