31 maj 2013

Vårkonsert!

Musik

Hej!
Förlåt för att jag inte hann blogga någonting igår, men det blev som jag trodde väldigt stressigt och mycket att göra. När jag väl kom att tänka på bloggen så hade jag inte tillfälle att skriva någonting vilket ledde till att jag aldrig hann med. Ber om ursäkt. ♥
 
Konserten i alla fall gick jättebra! :) Vi hade repetition och förutom att jag blev lite yr av värmen och fick sätta mig en stund och ta lite frisk luft så gick den bra. :) Själva konserten var ungefär två timmar och den gick jättebra! Det var vi, årskurs 8, och årskurs 9 och årskurs 5 från vår skola som hade konserten. Varje årskurs sjöng några egna låtar och på slutet sjöng allihop några gemensamma låtar. :) Min klass och vår parallellklass, den andra åttan, sjöng Drunken Sailor, April is in my mistress' face, Körtrall och Heal the World. Det var väldigt roliga låtar vi sjöng den här gången med väldigt fina stämmor och man känner sig verkligen duktig när man klarar av så svåra låtar på en hög nivå! :) En av de gemensamma låtarna vi sjöng var You med Robin Stjernberg! Är väldigt nöjd med konserten! ♥
 
Imorgon är det lördag och då ska jag äntligen åka och göra mitt slutgiltiga prov för EU-moped! Klockan 9.00 skriver jag och är väldigt nervös! Hoppas jag klarar det! :)
 
Ha det bra! :)
//
Nelly

Härligt att konserten gick bra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress