Hej!
I torsdags var det skola som vanligt och efter skolan gick jag och shoppade en sväng med min fina vän Rebecca, men innan det överraskades jag av en lite sen födelsedagspresent av Frida och Sophie! Jag fick en jättefin stickad tröja! :) Tack tjejer!Min och Rebeccas shoppingtur började lite halvdant med att vi missade vår hållplats och fick gå i ösregn en rätt så bra bit, haha, men det gick bra. Där gick vi och tittade efter ett par skor till hennes konfirmation och jag var på jakt efter ett par jeansshorts. Det hittade jag och förutom det fick jag med mig en enkel, vit t-shirt med en knut och en marinblå, lite finare t-shirt med låg rygg och lite volanger. :) Är väldigt nöjd och tack för dagen, Rebecca! ♥
 
När jag kom hem så åkte jag och pappa och tittade på en moped till mig och den blev det! :D Vi ska åka och hämta den lite senare idag! Nästa lördag vid den här tiden kanske jag sitter och kör runt på min moped för i veckan så bokade vi nämligen mitt största och avgörande test! Den 1 juni klockan 9.00 ska jag göra min skrivning. :) Blir kul!
 
Ikväll så kommer fina Frida hit och vi ska ha en liten filmkväll. :) ♥
 
Trevlig lördag! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress