Hej hej!
Dagen har även idag bjudit på fantastiskt väder! ♥ Man kunde lätt gå utan jacka utan att frysa och jag har sett många i shorts. Nu är det vår på riktigt! Förutom det härliga vädret har dagen varit rätt vanlig. Vi sjöng dock på svenskalektionen då vår vikarie är musiklärare också, inte bara svenskalärare, och hon fick verkligen ut det bästa ur oss! Vi sjöng "Sommarpsalm", en känd låt från 1800-talet som vi ska ha med i vår musikal och också i vår vårkonsert. Det lät otroligt bra och hon är väldigt engagerad och rolig, hon sa till och med åt oss att stå på borden eller stolarna och sjunga så vi verkligen skulle känna kraft, haha. Resten av dagen rullade på bra med bl.a musiklektion och utdelande av spanskaprov med betyg som jag är väldigt nöjd med! :)
 
När jag kom hem ägnade jag mig lite åt läxläsning, teori och promenad i trädgården med kaninerna. :)
Imorgon är det hemkunskap i skolan och efter skolan är det konfirmation med torsdagsgruppen då vi ska öva lite till inför konfirmationen!
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress