Hej!
I fredags kväll tog jag årets första cykeltur i det fina vädret! Jag och min fina vän Lilly trampade iväg och njöt av kvällssolen, värmen, varandras sällskap och pratade och skrattade. ♥ Härligt! Igår var jag och Frida på stan då hon var på jakt efter en konfirmationsklänning och jag efter en vårjacka. Jag hittade en jeansjacka som jag köpte, men när jag kom hem förstod jag inte riktigt varför för jag kände att den både såg för stor ut och jag kände mig inte helt nöjd. Idag så provade jag den igen och jag tyckte om den mycket bättre! :) Haha, konstigt, ibland behöver man bara sova på saken. Är dock inte hundra procent säker än så får se om jag behåller den eller lämnar tillbaka den. Behåller jag den, får ni självklart en bild!
 
Idag så var jag på min allra sista gudstjänst innan konfirmationen. Det kändes faktiskt lite sorgligt för det är ändå något jag har gjort rätt så ofta under en längre tid, men ändå skönt att ha en sak mindre att tänka på. Det är dock inte omöjligt att jag smiter iväg på en gudstjänst efter konfirmationsstiden då det ändå har varit en rolig och lärorik upplevelse! :) Resten av dagen har jag bara gjort lite allt möjligt, städat lite och så. Jag gjorde också två delprov på internet för min EU-mopedkurs som jag klarade! :) Nu är det lite fler prov och plugg kvar och efter min födelsedag kommer det största och sista provet bokas in.
 
Imorgon är det skola igen, men sista lektionen har jag fått ledigt ifrån då jag ska ha min sista körlektion. :) Den här gången mitt inne i stan! Denna vecka är det teorivecka på ridskolan vilket betyder att det inte är nån ridning. :( Jag har inte bokat in mig på någon kurs, men det kan vara skönt att ha lite ledigt ibland, speciellt när det är mycket i skolan.
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress