Hej!
Igår var det studiedag och det var riktigt skönt! Det blev ingen shopping med Rebecca, men det tar vi imorgon istället. :) Istället så tog jag en skön dag hemma då jag inte gjorde särskilt mycket :) Idag har det varit en rätt så vanlig dag i skolan, men den var lite extra rolig för vår svenskalärare och mentor som har varit sjukskriven sen i julas kom och hälsade på! ♥ Det var jättemysigt och vi har verkligen saknat henne! Hon bjöd oss alla på en varsin klubba, hihi. Det kändes också väldigt konstigt att inte åka till konfirmationen direkt efter skolan utan istället åka hem istället. :( Jag har inget emot att vara hemma, men det kändes verkligen annorlunda.
 
Imorgon slutar jag redan klockan 13.40 så jag och Rebecca ska som sagt gå på stan en sväng och shoppa! På kvällen ska jag och pappa åka och titta på en moped! :D
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress