Hej!
I torsdags var det den allra sista konfirmationsträffen! :( Det var jättekul och mysigt men sorgligt att det var den sista. Som jag skrev så sjöng vi, ställde frågor och så åt vi pizza i kvällsolen på gräsmattan. ♥ Supermysigt!
Igår så var det fredag igen och skoldagen var bra. På kvällen tog jag och fina Lilly en härlig cykeltur! :) Det städades också inför imorgon och det har det även gjorts idag så nu är allt fint och allting är i ordning. :) Idag var vi också och handlade det sista och då fick tre fina nagellack följa med mig hem! Mina naglar är också nyfixade inför imorgon med en enkel, fräsch fransk manikyr. :)
 
Vad händer imorgon då? Jo, imorgon är det ju den 19 maj. Då blir jag alltså 15 år och konfirmerad. Det känns inte alls som det var ett år sen jag fyllde år senast och det känns lite konstigt att man faktiskt blir så pass stor. Det känns inte heller som att det är dags för konfirmation, det har gått så snabbt och varit så roligt. Det känns inte alls som att det är redan imorgon som allting händer, men det ska bli så himla kul. ♥ Blir nästan lite tårögd när jag tänker på allt vi har varit med om under konfirmationstiden och på vad som händer imorgon, haha. Jag kommer verkligen sakna konfirmationen, men kommer givetvis hålla kontakt med så många som möjligt! :)
 
Snart kommer mina kusiner hit och sover över tills imorgon! Får väl se om Jens vill bjuda på ett gästinlägg. ;) Imorgon kommer det vara full rulle hela dagen, men ska försöka hålla er uppdaterade i alla fall en gång. ♥
 
Trevlig helg! :D
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress