Hej!
Oj oj, vilken dag! :D Fullt upp hela tiden, men väldigt roligt! Igår kom mina kusiner hit och sov över till idag och i morse väcktes jag av mamma, pappa och syster med paket och te på sängen. :) Sen åt jag frukost och gjorde mig iordning med kläder och allt och vid 8.30 var jag i kyrkan. Då övade vi igenom allt en sista gång, tog kort med en fotograf och var allmänt nervösa, hihi.
 
Klockan 10.30 började det strömma in folk och vid 11.00 körde vi igång! Vi berättade bl.a om våra ord, sjöng, tog nattvarden o.s.v. Allt gick väldigt bra och efteråt blev det uppmötande av släkt och vänner till familjen som tog massor av kort. Sen bar det av hemåt då det serverades mat som var pastasallad med kyckling, rostbiff, skinka och frukt vid sidan om. Sen blev det paketöppning och sen efterrätt med en jättegod tårta!
 
Eftersom jag fyllde år och konfirmerades på samma dag så blev det väldigt mycket presenter och det här är vad jag fick:
 
* En lila handväska
* Alice i Underlandet boken.
* Många nagellack och små pärlor att dekorera med och en ansiktsmask.
* Presentkort på IKEA och Guldfynd.
* Massor av smycken.
* Ett hästhuvud i keramik att hänga på väggen.
* En vas som har gått i arv i släkten ända från 1800-talet.
* Ett stort smyckesskrin
* Många fina porslinskålar och en vispskål.
* Två klockor.
* Rouge, läppglans, parfym och en skylt som man sätter på resväskan när man reser där det står " Stop! Drop it, this is not your bag!"
* En plattång och en specialhårborste.
*2900 kr.
* Sen ska jag också få mopeden när vi hittat en!
 
Är jättenöjd med min dag, den kunde nog inte blivit mycket bättre! ♥
Bilder på allting kommer att komma i veckan. :)
 
Imorgon är det skola och ridning och på tisdag är det studiedag! :)
 
Ha det bra! :)
//
Nelly

Grattis! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress