Hej!
På söndagen så åt de grupperna jag var med frukost klockan 8.00 och de andra hade då morgonbön i kapellet. Klockan 8.30 bytte vi. När det var klart så var det dags för städning och packning. Det var lite sorgligt att packa ihop sina saker och veta att det snart var dags att åka hem. Trots att man bara varit där en helg så hade man redan hunnit gjort sig hemmastadd och fått massor av minnen. ♥ Klockan 10.00 hade vi ett litet förmiddagsmål med mackor och saft eftersom vi inte skulle äta någon lunch då vi skulle åka buss rätt så länge. Klockan 10.30 satte vi oss i bussarna och lämnade härliga Gransnäs och åkte vidare mot Aneby Kyrka för en gudstjänst klockan 11.00. Det var en väldigt fin kyrka och en rätt så vanlig gudstjänst med psalmer, predikan, nattvarden, kollekt och så, men det var också en kör som sjöng. Gudstjänsten var ungefär en timme lång och sen åkte vi hemåt och var hemma runt klockan 14.00.
 
Jag måste säga att den här helgen har varit en av de bästa i mitt liv, ett minne för livet. Det har varit så kul och mysigt med massor av roliga saker och nya människor. En riktigt härlig helg. ♥
 
Igår var jag ju hemma från min prao för jag är jätteförkyld och jag blev även hemma idag. Inte kul. :( Imorgon är det sista dagen så då måste jag vara frisk! Nästa vecka fyller min lillasyster 11 år så därför ska hon ha lite kompisar här imorgon som kommer och sover över. :) På lördagen kommer släkten och firar henne, det blir kul! Min moster jobbar på en salong som nagelterapeut och frisör och på lördag kommer hon ta med saxen och klippa mitt hår. Hon ska bara klippa bort de slitna topparna och kanske klippa upp det lite mer så någon stor förändring kommer det inte bli. :)
 
Ha det bra!
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress