Hej!
Igår var jag och familjen hos min kusin och firade honom med några i släkten eftersom han fyllde 18 i veckan! Grattis! ♥Vi fick jättegod mat och tårta och så umgicks vi och vi ungdomar såg lite på film. :) När vi kom hem såg jag och mamma på Breaking Dawn part 2 som vi köpte! Jag såg den aldrig på bio, men jag såg den äntligen igår och den var jättebra! ♥
 
Sen var det ju Andra Chansen i Melodifestivalen igår kväll också och den såg såklart hela familjen! Jag tycker det var helt rätt att Robin Stjernberg och Anton Ewald gick till final, men jag tycker faktiskt att det var många bra deltagare igår och att det har varit det genom hela årets Melodifestival. Det är svårt att säga någon direkt favorit, men redan innan allting började så såg jag lite extra fram emot Robin för honom har jag tyckt om ända sen han var med Idol, men eftersom jag länge har varit ett fan av bandet E.M.D. som Erik Segerstedt är med i så såg jag också fram emot hans nummer med Tone Damli och jag måste säga att jag inte blev ett dugg besviken den här gången heller. ♥ Det är många starka kandidater med i finalen, så det blir spännande att se vem som tar hem alltihop! :)
 
Idag var farmor, farfar och min faster här på middag som vi bjöd på! Det blev pannbiff och potatis med sås och sallad till varmrätt och till efterrätt blev det glass och fruksallad som jag och syster hade gjort. :) En bra dag!
 
Imorgon är det skola igen och dags för sista veckan i skolan innan vi ska praoa i två veckor. Jag ska praoa på mitt gamla dagis! :) Imorgon är det ridning igen och dags för hoppning!
 
Ha det bra! :)
//
 
Nelly

Det låter som att du har haft en bra helg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress