Hej!
Idag blev det ännu en dag hemma och jag har inte åstadkommit särskilt mycket mer än att pluggat och följt med mamma på några korta ärenden. Vi åkte bl.a in till körskolan och betalade hela kursen och hämtade ut mina böcker som jag ska ha när jag pluggar teori! :) På torsdag är det dags för mitt manövertest! Jag gjorde också om mina naglar idag i en blå och silvrig design som kommer upp i veckan. :)
 
Idag var det vanlig skoldag i skolan, men imorgon börjar temadagarna som varar fram till torsdag, det är tema livsstil. Några saker vi ska göra är att åka till Friskis och Svettis och så ska vi simma. Mer får ni höra vid senare tillfällen. :) Tyvärr blev det ju inte någon ridning idag eftersom jag var sjuk. Inte kul. :(
 
Jag mår bättre, så kan nog förhoppningsvis gå till skolan imorgon. :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress