Hej!
Idag har varit en lugn dag. :) Det enda vettiga som gjorts var en rejäl utrensning av min garderob. Det behövdes, haha. Det försvann mycket kläder och saker som och jag mår extra bra av att veta att de sakerna skänks! :) Jag försöker slänga så lite som möjligt, varför göra det om det är i bra skick och man kan hjälpa någon på samma gång? Det känns bra att veta att sakerna gör gott och kommer till nytta ännu en gång! :) Jag gjorde också om mina naglar idag i en lila och svart design med silvriga stenar. :) Bild kommer såklart!

För övrigt så är det min namnsdag idag! Det är "Alice". Som den bokslukaren jag är, så fick jag en bok som heter "Only väg is upp". Den verkar bra! Tack familjen för presenten! :)

Nu har jag och syster kurat ner oss framför filmen "Lorax" med popcorn. Mysigt!

Ha det bra mina fina läsare! :)

Alice

sv: yeyy grattis till dig med :D
såg att du kallas för lallizz, det gör jag med :D men stavar det Lallis ^^

Alice

"Only väg is upp" är så bra! Jag har läst den! :D
Fint namn förresten! ;)

Nelly

Härligt med lite sortering! :) Och så bra att du inte bara slänger kläderna ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress