Hej hej!
Idag hade jag min avslutning och den var väldigt fin! Niorna sjöng och spelade, både solon och körlåtar, och tillslut kunde ingen i klassen hålla sig och de flesta brast ut i gråt. Delvis för att det var väldigt vackert, men mest för tanken på att vi bara har ett år kvar tillsammans och snart står där och sjunger precis som dem, vår sista låt. <3 Det var iallafall en väldigt vacker avslutning! Som tur var, så var vi i en kyrka då regnet vräkte ner utanför. Sen sa alla hejdå, grät en skvätt till och fick sina betyg. Jag är väldigt nöjd med mina betyg och har höjt mig i många ämnen! :)

Efter det hängde Rebecca med mig hem och vi fikade med min familj och systers kompis som också var där. Det blev glass med jordgubbar och chokladmuffins som syster och hennes kompis hade bakat! :) Sen var det dags för att åka på en student så då bytte jag om och sen åkte vi. Vi åt smörgåstårta och fikade. Trevligt! :) Ikväll blir det kanske att träffa min bästa vän Frida! <3

Nu är det sommarlov! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress