Åh, nu är jag ledsen! :/ Jag blev lite för energisk när jag skulle ta tvål från pumptvålen i badrummet och slant så jag bröt av tumnageln! Mina naglar som var så fina och långa! :( Kanske lite töntigt att bli upprörd över något sånt, men ni som också håller på med naglar och har långa, fina naglar, förstår nog min frustration. Inte kul. :( Jag får se det från den ljusa sidan och får sköta om den på bästa sätt så är den snart lång igen. :)

När jag ändå är igång så kan jag berätta att jag hunnit gå bort till stallet. Det regnade och blåste så torr var man ju inte när man kom fram, haha. Min syster följde med också och vi mockade, fodrade, sopade och städade vattenkopparna. Vi hjälpte också en stackars fågel som inte hittade vägen ut ur stallet och flög in i fönster efter fönster. :( Han hittade ut sen med lite hjälp på traven. :)

Ikväll då så kommer Affe och Lilly hit och då blir det lite film och mys! :)

Ha en trevlig dag och hoppas vädret är bättre där ni är! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress