Hej!
Hoppas ni hade en trevlig midsommar, det hade jag! :)
Jag och min familj åkte till mina kusiner och firade där vi träffade mormor och morfar och ett par till i släkten. Vi åt jättegod mat, fikade och byggde en midsommarstång. :) Vi klarade oss undan regnet när vi satt ute och åt, men sen började det så vi flyttade in. Jag, min syster och mina kusiner gjorde lite allt möjligt, såg på tv, var i trädgården (de bor på landet ungefär på en gammal gård med en jättestor trädgård så den är härlig att vara i!) och jag fick visa mina bilkunskaper då vi tittade på min kusins bil, haha. Lite delar kunde jag allt. ;) Min morbror och min äldsta kusin är lastbilschaufförer och den andra kusinen (med bilen) ska börja sitt sista år på gymnasiet och bli det också, så de har både lastbilar och en traktor då de äger en åker. Med mitt mopedkörkort får jag även köra traktor och det skulle jag gjort igår, men annat kom i mellan så får ta det nästa gång. :) Hihi, spännande! På kvällen åt vi jättegod grillad mat!
 
Vi sov kvar där och innan vi åkte hem idag hälsade vi på hos mormor och morfar. :) En trevlig midsommar! Hoppas än en gång att ni hade en trevlig midsommar! ♥
 
Nelly

Så roligt det låter ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress