Hej!
Nu är jag hemma från en fartfylld helg hos mina kusiner. :)
Långhelgen började i torsdags med att jag, min familj och farfar satte oss i bilen och åkte i fyra-fem timmar ner till kusinerna. Där möttes vi av hela familjen, gammelmoster, gammelmorbror och farmor. Den kvällen tog vi det mest lugnt och såg på film och så. :) På fredagen var det dags för student! Vi åkte till skolan där min kusin sen sprang ut! Efter kramar, gratulationer och blommor så åkte vi till en lokal och åt mat och fika. Det var strålande väder hela dagen med sol och värme, härligt! :)
 
På lördagen åkte vi och tittade på deras nya hus som de ska flytta till som de nu har börjat renovera. Vi var ju där i påskas också, men nu har de börjat renovera så nu såg det annorlunda ut. :) Det blir fint! Sen åkte vi ut till deras land vid vattnet och solade och hade det bra. Idag var det dags att åka hem och jag måste medge att det var lite sorgligt att säga hejdå till deras hus för nästa gång vi hälsar på bor de i deras nya. Vi har ju ändå hälsat på där några gånger om året ända sen jag var liten så där känns det ju tryggt. Det var också Jens som gästbloggade förut, haha.
 
Imorgon ska vi äntligen ha vår 1800-talskonsert/musikal! :) Det ska bli jättekul! Så hela dagen idag har jag letat fram både klänningar, trollkläder och lite andra kläder till de olika scenerna, haha. Vi är släppta från alla lektioner så vi ska öva hela dagen och jag kommer heller inte komma hem i mellan skolan och konserten, men ska se om jag får till något litet inlägg vid tillfälle. :)
 
Ha det bra!
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress