Hej!
Idag har det varit den allra första dagen på sommarlovet! ♥ Vädret har inte varit speciellt bra då det har spöregnat i stort sett hela dagen med lite undantag nu på eftermiddagen då det har sprickt upp. :) Dagen började med tv-tittande med syster framför Sommarlovsmorgon då fina Danny Saucedo uppträdde. ♥ Efter det bestämde vi oss för att överraska mamma med att städa huset! Hon hade bestämt att vi skulle hjälpas åt när hon slutat jobba, men vi tänkte överraska henne och städade allting innan hon kom hem. Hon blev både glad och överraskad, precis som planerat! :) När hon kom hem åkte jag, syster och systers kompis till posten och hämtade ut mitt körkort! Nu slipper jag åka omkring med både mitt körkortstillstånd i form av ett stort papper och ett klumpigt pass. :) Sen åkte vi in till stan och tittade på rean. Jag har länge tittat på en tröja på BIKBOK, men som jag aldrig köpt då jag inte haft tillräckligt med pengar för att köpa den när jag varit på stan. Som belöning för mina bra betyg så köpte mamma den åt mig! Tack mamma! ♥ Inte nog med det så visade det sig att det var halva priset på den framme vid kassan så den var ett riktigt fynd! :)
 
Ikväll är mamma och pappa på middag och jag kände för att stanna hemma och mysa. Syster har sin kompis som sover över här så de har slagit upp tältet i vardagsrummet och tänker övernatta där, hihi. Själv bosätter jag mig med mitt täcke i vår mysiga soffa med film och godsaker. :)
 
Ha det bra! :)
//
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress