25 juli 2013

Semester!

Okategoriserat

Hej!
Igår kväll kom som sagt min moster, morbror och en av mina kusiner hit på middag. :) Det var jättemysigt! Jag, syster och min kusin spelade badminton, kastade pil, såg på film och annat kul. Mysigt! ♥ Idag har dagen bjudit på strålande, men otroligt varmt, väder och vi har mest varit hemma. Lite ogräs har rensats och lilla herr Salmiak fick sig en rejäl borstning då han fäller väldigt mycket just nu så nu kan man ju faktiskt se den lilla sötnosen, haha. Skämt åsido, men fin blev han! :)
 
Packat har jag också gjort och fixat lite tidsinställda inlägg för imorgon åker vi till mina kusiners landställe och firar Jens som fyller 14 imorgon och där stannar vi i tre nätter. Sen bär det av på en liten Sverigeresa med familjen. Vi är borta ungefär en vecka och jag har fixat några tidsinställda inlägg så att bloggen inte blir helt tom. :) Jag ska försöka uppdatera lite också då och då, men allt beror ju på hur bra internet det är. :)
 
Sköt om er och ha det bra!
Kram Lallizz. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress