17 januari 2013

Stallet.

Hästar

Hej!
Igår i skolan hade vi hemkunskap som vanligt på onsdagar och den här gången kokade vi pasta och gjorde köttfärssås. :) Det blev väldigt gott! Efter skolan var jag med min fina kompis Lilly och vi gick bort till hästarna och mockade och fodrade. Mörkret la sig över gården och det var så mysigt att gå ut i den mjuka snön och hälsa på hästarna i hagen då och då för att sen gå in i stallet och mocka, prata, skratta och dricka varm choklad. ♥
 
Idag efter skolan gick jag åter igen bort till stallet och fodrade med havre och morötter. :) Imorgon är det fredag och eftermiddagen och kvällen spenderas tillsammans med mina fina kompisar Sophie och Frida hemma hos Sophie! :) Det blir kul! Eftersom jag inte kommer hem efter skolan och inte vet när jag kommer hem, så vet jag inte om det blir någon bloggning imorgon. Jag kanske fixar ett tidsinställt inlägg. :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress