Hej!
I förrgår kom som sagt några kompisar hem till mig och sov över!
Till middag gjorde vi egen pizza som vi åt och till efterrätt åt vi hemmagjord cheescake med bärsås. Jättegott! För övrigt såg vi på film, spelade Just Dance 4 som jag nyligen fick, pratade, skrattade och hade det trevligt! När vi vaknade igår pratade vi ännu mer och såg lite film igen innan vi åt frukost. Tack för allt mina fina vänner! ♥
 
Senare på dagen följde jag med min syster och tittade på när hon red och hon red fina Grayson! De hade hopplektion och hoppade studs, hon var jätteduktig! Det var kul att träffa alla hästar igen för jag har ju inte varit i stallet på två veckor för att ridlektionerna på måndagar har varit inställda för att det har varit julafton och nyårsafton, men på måndag är det dags igen! :)
 
Ha det bra!
//
Nelly

Vad trevligt det låter ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress