Hej!
Jag har en liten fråga till mina fina bloggläsare när det gäller högerklicksskydd på bloggen, ett sånt som gör att det blir svårare att ta och kopiera bilder. Har ni det och vilken kod har ni då? Jag har försökt att fixa det väldigt länge, men det har bara sparats på vissa av sidorna och inte de andra, t.ex arkivsidan. Jag provade att ta bort koden och göra om, men då försvann det överallt och funkade ingenstans och jag är säker på att jag sparade ordentligt. Jag har också provat att kombinera två olika skydd, ett med meddelande och ett utan, men inget funkar. Vet ni varför det kan vara så och hur man skulle kunna lösa det?
 
Tacksam för svar! :)
//
Sofia&Leg

Fin blogg!
Hur har din dag varit? Kram Sofia ♥

Leg&Sofia

Nej ag har inte koden men du kan googla det!

sv: Härligt!
Jo min dag var bra! :) Vad gör du?
Kram Leg.

Leg&Sofia

sv: Aha åh vad tråkigt men aa det är bara att försöka igen :) Åååååh juste det är glee idag haha tack för att du nämndee det! Jag pluggar, uuuusch...
Kram Leg.

Leg&Sofia

sv: Men va.. Jag kollade på tv.nu och det var tydligen dark angel... Men åh vad jobbigt!! Åh vill se på glee på tv! Vad jobbiga dom är! :(
Jag pluggar bajs matte haha.
Kram Leg

Leg&Sofia

sv: Ja! Sjukt jobbiga. Hur gick det då? :) Jag hatar matte haha alltså bokstavligen, jag förstår knappt något..
Kram Leg

Leg&Sofia

sv: Det var ju bra! Aa, det är så tråkigt att man känner så.. Man känner sig så himla korkad! Jag går i 8:an dudå? :) Kram Leg

Leg&Sofia

sv: Aha okej, visst är det jobbigt med det nya betygs grejen alltså A,B,C,D,E? -.- Ja jag sjunger fast är int värsta proffset hehe, sjunger du?? :)
Kram Leg

Jazzmine

Söt blogg! :)

Jazzmine

sv: Tack :)

Nelly

Har du provat att klistra in koden på alla sidor (arkivsidan/startsidan osv)? :) Googla runt annars så finns det bra beskrivningar ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress