Hej!
Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår, men jag hade verkligen inte tid. Personligen har jag känt att mina inlägg inte har varit så intressanta på senaste tiden, delvis för att jag inte har haft tid, men nu ska jag försöka ändra på det! Nu vet ni iallfall anledningen. :)
 
I fredags så skulle jag ju har träffat Sophie och Frida, men tyvärr blev det inte så. Sånt händer ju självklart ibland och istället blev det en myskväll med syster med popcorn och film. ♥ Igår åkte hela familjen på en mysig utflykt till ett köpcentrum ungefär två timmar hemifrån. Köpcentrumet var väldigt fint och otroligt stort med hela 100 butiker! Där gick vi i flera timmar och tittade, shoppade och åt lunch. Jag hittade två tröjor och ett "plånboksskal" med fack för kort och sedlar till min iPhone. :) Väldigt smart då jag åker buss till skolan och har busskort! På vägen hem stannade vi till hos mormor och morfar och fikade. :)  
 
En oversize, grön, stickad tröja med lite större "hål" som går på sidorna.
 
En enkel, mörklila, stickad tröja.
 
iPhone-skalet.
 
En bra dag med familjen! ♥
Imorgon är det skola igen och hopplektion med Grayson på ridningen. :)
 
Ha det bra!
//
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress