Hej!
Idag var jag i skolan som vanligt och vi började med musiklektion!
Vi övade låtarna som vi ska sjunga på en gudstjänst i kyrkan på söndag. :) Vi ska sjunga den afrikanska låten " Baba Wethu " som vi sjöng på Star For Life- konserten och "Schackles" och "Oh, happy day". :)
 
Efter skolan åkte hela familjen till farmor och firade henne för hon fyller år idag! Grattis! ♥ Vi fick jättegoda kakor och en jättegod tårta. :) Det var trevligt!
 
Imorgon börjar skoldagen med en föreläsning i aulan om förintelsen och skoldagen slutar med en engelskadiagnos. Efter skolan ska jag hem till Sophie tillsammans med Frida, så de ska jag umgås med resten av dagen. ♥ Eftersom jag inte vet när jag kommer hem imorgon så kanske det inte blir någon bloggning. Jag kanske fixar ett tidsinställt inlägg eller om appen vill sammarbeta så blir det kanske något litet därifrån! :)
 
Ha det bra!
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress