Hej!
Idag har hela familjen varit på Ikea!
Den här gången fick jag med mig en jättefin, vit bokhylla hem som det länge har funderats på. Man kan också köpa till luckor och lådor så några såna kommer det komma till så småningom. :) Bild kommer kanske när den är klar och på plats! Jag gjorde om mina naglar igår, den här gången i en enkel, rosa och vit design så bild kommer att komma senare. :)
 
Imorgon är det fredag och då bär det av till Stockholm med konfirmationen! Vi åker klockan 12.00 med hyrd buss och när vi kommer fram får vi en stund till att shoppa lite. Lite senare kommer vi att samlas och äta en mysig middag tillsammans och sen klockan 19.30 ska vi se musikalen Jesus Christ Superstar som Ola Salo är med i! Det blir väldigt spännande! Vi kommer inte vara hemma förens någon gång runt klockan 24.00 så att någon bra uppdatering kommer det inte riktigt bli. Om jag får tillfälle kommer jag säkert kunna få upp något inlägg från appen eller något tidsinställt inlägg! :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress