15 februari 2013

Sportlov!

Okategoriserat

Hej!
Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag igår! ♥ Det hade jag iallafall med massor av kramar av kompisar och mys och gott fika med familjen! Jag fick också en jättebra bok i present av mamma och pappa som heter " Alla kan teckna ". Jättebra! Tack! ♥
 
Inför alla hjärtans dag gjorde jag också om mina naglar! Den här gången fick det bli en mörkröd färg och på höger hand målade jag bokstäverna i ordet " Amore " som betyder " Kärlek " på italienska bara för att jag älskar Italien och tyckte det blev bra och lite speciellt. :) Bokstaven O i ordet blev format som ett hjärta med en silvrig sten i mitten som också var formad som ett hjärta. På den vänstra handen blev det bara ett hjärta på ringfingernageln med en hjärtformad, silvrig sten i mitten. Jag är nöjd! Bild kommer. :)
 
Idag är det ju fredag och efter skolan stannade jag och mina fina vänner Rebecca och Frida till på Lindahls och tog en liten fika och "firade" att det var lov innan vi begav oss hemåt då jag följde med Rebecca hem. Jag ska nämligen ta hand om hennes fyra kaniner mellan söndag och onsdag så jag skulle få se hur de bodde och så. :) Jättefina! En bra dag!
 
Nu är det sportlov! ♥
 
Ha det bra! :)
//
Vella

Åhhåååå en teckningsbok?? :D

Sv: Haha ja det är han huvudpersonen i Scars, han är läskigt lik Robin lol :O

Tack vännen, kunde i alla fall släpa mig till skolan idag för att göra två prov haha^^ Åh men tack!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress