Hej!
Igår kväll var jag med några kompisar och sov över! Vi åt hamburgare till middag och till efterrätt blev det en mousse med choklad och kaffe som jag hade gjort och den blev omyckt av alla. :) Vi såg på massor av film, pratade, skrattade och självklart såg vi på Melodifestivalen! Mina favoriter var Robin Stjernberg och Ulrik Munther, men Ralf Gyllenhammars låt som gick till final tycker jag ändå var bra. :) Det var synd att Robin inte gick hela vägen till final, men det var ändå bra att han gick till Andra chansen! Om jag ska sammanfatta kvällen, så tycker jag att det var ett  rätt så bra resultat! En mysig kväll med fina kompisar. ♥
 
Idag när jag kom hem så städade jag lite och jag och pappa skulle börja sätta ihop min bokhylla, men det var två bitar som var trasiga så det gick inte. :( Vi ska se hur det löser sig. Jag tog också en liten spastund med ansiktsmask och så och nu har jag precis ätit och ligger i min mysiga säng och ser på film. ♥
 
Imorgon är det dags för skola igen efter ett härligt lov och sen är det dags för ridning igen! :) På onsdag ska vi äntligen ha vårt musikcafé! Det ska bli jättekul! :D
 
Beklagar för det lilla misstaget jag gjorde i förra inlägget, att det kom två likadana bilder. Jag bloggade från min iPhone då.
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress