26 februari 2013

Inför musikcafét!

Musik

Hej!
Idag är det tisdag och det har varit fullt upp med planering inför musikcafét som vi äntligen ska ha imorgon!
Först hade vi de vanliga lektioner och sen hade vi musiklektion då vi fick öva enskilt och sen så övade vi på de gemensamma låtarna och gick igenom lite inför morgondagen. :) Schemat för imorgon:
 
* Vanliga lektioner fram till klockan 13.30. Då åker vi gemensamt till kyrkans café. Vi har fått låna cafét gratis mot att vi sjunger på en gudstjänst.
 
* Klockan 14.00 ungefär har vi genrep till klockan 15.30.
 
* Klockan 17.00 ska vi vara på plats igen för att fixa det sista, vill man köra igenom något nummer en extra gång så går det bra.
 
* Klockan 19.00 börjar vi!
 
Jag vet inte riktigt hur sent det blir, men någon gång runt 21.00-21.30 kanske skulle jag kunna tänka mig. Jag ska se om jag kan blogga något från appen under dagen, jag åker ju inte hem någon gång imellan för att jag kan lika gärna vara kvar inne i stan istället för att ta bussen hem mellan genrepet och och klockan 17.00, det är ju bara 1,5 timme. :) Jag och fina Tilda ska gå lite på stan och äta och så! ♥ Det blir ju ingen konfirmation imorgon då vi ska ha cafét, men det är ju nästa vecka igen! :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress