Hej!
Den här helgen har det varit fullt upp hela tiden, men väldigt kul!
I fredags följde som sagt min fina kompis Tilda med mig hem och sov över! :) Vi övade inför musikcafét, pratade massor, skrattade, såg på film och hade roligt! På lördagen åt vi en väldigt lång frukost och pratade, såg på film igen, skrattade och övade lite till. Tack för dagarna! ♥ På kvällen blev det en myskväll med familjen framför Melodifestivalen och den här gången tycker jag inte riktigt att det var rätt låtar som gick till final. Det var två bra låtar, men jag hoppades på Erik Segerstedt och Tone Damli och Anton Ewald till final, men de gick ju ändå till Andra chansen! :) Överlag tycker jag att gårdagens låtar var bra!
 
Idag var jag först på gudstjänst i kyrkan och hjälpte till och då var det också en jätteduktig barnkör som sjöng. :) Efter gudstjänsten åkte jag och shoppade lite med min fina vän Frida! ♥ Jag hittade ett helvitt iPhone-skal som jag funderar på att dekorera och en tröja. :) Igår var också mamma och pappa och shoppade lite när jag var med Tilda och då hittade de ett par fina skor åt mig! Bilder på allt kommer senare. :)
 
Imorgon är det skola igen och då har vi friluftsdag halva dagen då vi ska åka skridskor. Efter skolan ska jag åka med pappa och skriva in mig på körskolan för körkort för EU-moped och sen ska vi åka och fixa ett nytt pass. På kvällen är det dags för ridning igen, det är hoppning med Donatello. :)
 
Ha det bra! :)
//
Nelly

Det låter som att du har haft en trevlig helg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress