Hej! 
Igår var det första advent och det firades hos farmor med några fler från släkten. :) Vi blir alltid bjudna dit på adventsfika och i år var inget undantag! Det var jättemysigt. På kvällen åkte vi till mormor och morfar där vi blev bjudna på glögg och hemmagjord risgrynsgröt med skinka, mackor och sånt. ^^ Mys! 

Idag var det ju skola som vanligt, men tyvärr ingen ridning. Nu är det ju så att alla gymnasier har ju öppna hus under november och december och idag hade det gymnasie som jag verkligen helst vill gå på öppet hus och det var under min ridlektion. Väldigt synd då det hade varit kul att fortsätta jobba med Blackburn eftersom det gick så bra sist, men man måste ju prioritera ibland och då blev det skolan. Det här kan ju vara min potentiella skola de kommande tre åren och jag vill verkligen gå där så det kände jag var viktigt. Jag vill gå det Humanistiska programmet allra mest med inriktning språk och det är det som det lutar åt. Tyvärr finns det bara på en enda skola i stan och då var det ännu viktigare att jag gick på öppet hus idag. Skolan är iallfall jättefin, en väldigt gammal skola med pampiga och stora lokaler. Den är jättemäktig och det känns jättebra! ^^ Blir troligen där, men lovar inget än. 

På onsdag är det dags för vår första julkonsert i år! Vi ska repa hela dagen imorgon och på onsdag och sen på kvällen är det konsert. :)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress