Här är mina julklappar jag fick i år från familj, släkt och vänner! Tack igen för allt! ♥

* Ett paket med fem stycken Victoria's Secret bodymist med 60 ml i varje flaska i dofterna Pure Seduction, Coconut Passion, Love Spell, Mango Temptation och Pure Daydream.
* En hand-och kroppskräm från Victoria's Secret i doften Mango Temptation, 200 ml.
* En parfym från La Rive som heter Have Fun.
* Bubbelbadskum från Oriflame som heter Chocolate Dream
* En badbomb som luktar rosor.
* Ett set med body lotion, dusch créme och bubbelbadskum.
* Sminkborstar
* En ögonskuggspalett med tre skuggor för att skapa looken Smoky Eye, från Oriflame.
* Ett litet IQ-test
* Ett prickverktyg för att göra prickar och mönster på naglarna med två olika storlekar, från Depend.
* Nagelspray som gör att nagellacket torkar snabbare.
* Handledsvärmare
* En bakbok som heter "Choklad- En samling med läckra recept".
* En bok som heter "Lex bok".
* En film som heter "The Heat".
* Glee säsong 4
* En tavla som min syster gjort med utskrivna bilder som hon färglagt.
* Kalender för 2014, "Årets snyggaste killar 2014" (där bl.a. Robin Stjernberg och Danny Saucedo är med!)
* En ljusbricka för värmeljus med tillhörande ljuskoppar och små kulor som dekoration.
* Ett hjärta i trä med en värmeljushållare med olika skyltar där det bl.a. står "Gott nytt år, lycka, glad sommar, första advent" o.s.v.
* En uggleformad ljuslykta.
* Ett vaniljdoftljus.
* Ett cupcakeljus.
* En låda till mina smyckessaker.
* Tre nagellack, ett silvrigt och två med olika glitter. 
* Ett nattlinne och en chokladask, visas ej i videon (den kommer snart)
Pia

Vilka fina saker du har fått. God fortsättning! :)

Nelly

Vilka fina julklappar du fick :)

Natalie Forsbeck

Super bra, själv är jag nöjd med mina! :)

Ha en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress