1 december 2013

Hjälp!

Frågor och svar.

Okej, nu behöver jag akut hjälp! Jag tänkte göra en ny header igen för även om jag är hyfsad nöjd med den jag har, så var det ändå något som inte kändes rätt. Så jag gick in på fliken "Design" för att kolla vilka mått jag använde senast och allt är helt förändrat! Blogg.se har ju gjort någon ändring eller något så allt ser jättekonstigt ut under "Design" och jag hittar verkligen ingenting. Jag hittar inte koden där jag la in min header. Någon som vet vart den ligger, vad man ska titta efter, o.s.v så man hittar?!
 
Ungefär så här känner jag mig just nu....
 
Bild från Google.
Milina Salihodzic

Alla koder är detsamma fortfarande. Säker på att du var inne på stilmallen?

Nelly

Den gamla menyn finns kvar om du gör så här:
- Håll in knapparna Ctrl och Alt
- Nu dyker en meny upp, klicka på "design"

:)

Milina Salihodzic

- Okej bra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress