8 december 2013

Bio!

Hotness and cuteness.

Hej!
Nu är jag hemkommen från en härlig bio med en gammal barndomsvän, hennes mamma och min mamma! Vi såg ju som tidigare nämnts "The Hunger Games: Catching Fire" och den var så bra! Även om det var ett tag sen jag läste boken så minns jag mycket och filmen var väldigt detaljrik. Coola scener, bra skådespelare och gripande handling. Riktigt bra gjort, rekommenderas starkt! :) Sen fick jag åter igen en liten crush på Josh Hutcherson, hihi, så slänger in en liten bild bara för att. ^^
 
Från Google.
 
För övrigt så börjar jag känna av lite ont i halsen vilket inte är bra. :( Vi ska repa inför konserterna som är den 17 och 18 December och med alla luciatåg som är den här veckan så är det inte bästa timingen. Hoppas det inte blir värre! Imorgon är det som sagt rep och sen ridning. :)
 
 
Nelly

Cathing Fire är verkligen grymt bra :D
Vilken fin vinterdesign du fått upp ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress