Hej!
Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen och för att detta inlägg kommer så sent, men som ni ser så har jag ju en ny design som jag jobbat på i flera timmar! Jag la ner extra lång tid den här gången och ändrade header, bakgrund, typsnitt och massor av sånt. ^^ Jag är i alla fall väldigt nöjd! Vad tycker ni?
Igår så var det ju fredag och det var dags för vår klass att hålla i juldansen för mellanstadiet! Vi höll på i ungefär två timmar och dansade, haha. Först kom det tre klasser som vi körde åtta danser med och sen kom det tre andra och då gjorde vi samma sak med dem. Det var jättekul och de var så söta!
 
Efter det tog jag och Lilly en mysig fika på Espresso House och gick en sväng på stan. Det snöade också igår och jag är överlycklig, älskar snö! Det ska snöa mer imorgon! ♥ Idag så åkte jag och familjen till stan och handlade julklappar så nu är jag i stort sett färdig, har bara lite kvar. ^^ Skönt! Vi åt lunch på en restaurang och det var jättegott och mysigt. Sen åkte vi hem och då började jag med designen. Det har varit en rätt så lugn dag ändå. :)
 
Imorgon ska jag och mamma gå och se på Catching Fire med en barndomskompis till mig och hennes mamma! ^^ Det ska bli supermysigt för det var så länge sen vi träffades. ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress