Här kommer svaren från frågestunden! :)
 
Hur länge har du ridit?
Jag har ridit sen jag var ungefär fem år, alltså 10 år.
 
Favoritmat?
Makaronpudding! Det finns ingenting som slår det, dock ska den göras med köttfärs och inte med korv eller kassler som jag också hört görs, haha.
 
Drömyrke?
Jag drömmer om mycket och vill jättegärna fortsätta med musik på något sätt, men jag vill jättegärna bli författare och journalist.
 
Har du någon dold talang?
Nja, talang är väl att ta i, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men jag är väldigt bra på att komma ihåg artister, låtar och skådespelare. T.ex om jag hör en låt på radion så kan jag säga vilken film/serie den varit med i om den har det eller vem som sjunger den. Likadant med skådespelare, ser jag någon på tv som jag känner igen kan jag lätt säga vart personen varit med förut. Har jag tur kan jag namnet också, haha.
 
Hur lång är du?
Jag är ganska kort, 155-156 cm ungefär.
 
Gillar du någon just nu?
Jag vet inte riktigt, känner mig väldigt osäker på den fronten.
 
Tycker du om att blogga?
Ja, absolut, och det är bl.a ni, mina fina läsare, som gör det så kul!
 
Första kärlek?
Jag minns inte riktigt vem det var.
 
Vilken linje ska du gå på gymnasiet?
Jag vet inte, men gärna något som hjälper mig som journalist och författare. Journalistiken innehåller ju foto, intervjuer och såna grejer, så kanske media eller något passande.
 
Snyggaste killen på din skola?
Haha, ingen aning, men det finns några snygga.
 
Vad ser du fram emot/längtar du efter?
Klassresan till Malta i September!
 
Beskriv dig själv som person med fem ord.
Snäll, omtänksam, blyg, kreativ och fnissig.
 
Hört att du kallas flamman ibland, är det sant?
Haha, jodå, några av mina närmsta kompisar brukar kalla mig det då jag har väldigt rätt för att rodna.
 
Tack för alla frågor, det var jättekul att svara! Hoppas ni är nöjda med svaren. ♥
FlizanLizan

sv: härligt, jadå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress