Hej!
I söndagskväll var jag borta i stallet en sväng och det var jag även igår. :) Nu har de fått en ny shettis som är jättesöt! ♥ I söndags borstade jag åttaåringen och så gav jag alla betfor och äpple. Hö lastades också in. Igår möblerade vi om systers rum och det blev bra. :) På kvällen gick jag bort till stallet igen och åter igen borstade jag åttaåringen, lackade hovarna och sen skulle hon ut på banan och tömköras. Hon var väldigt duktig, min lilla prinsessa. ♥ Vi har blivit härliga kompisar efter allt borstande och umgänge! :) Sen duschade jag av henne och fixade lite småsaker. Det var så kul att träffa alla hästarna igen efter alla läger och resan med familjen och allt. ♥
 
Idag då så har mitt gamla (brunt) skrivbord målats. När jag bytte rum för några år sen så ville jag inte ha kvar mitt skrivbord utan skaffade ett litet datorbord istället. Nu känner jag att det bordet är rätt opraktiskt så en liten ommöblering och nymålat (vitt) skrivbord är på G! :) Gjorde om mina naglar idag också, ännu en ombre-design som jag hade på mina senaste. Resultat kommer så småningom. :) Förresten, är det någon design som ni vill ha en guide på? T.ex den här ombre-designen? Det är bara att säga till, jag knåpar mer än gärna ihop något i VideofyMe. :)
 
Imorgon blir det sommarens andra marknad och även den med familjen och finaste Lilly! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress