11 augusti 2013

Spakväll!

Okategoriserat

Halloj!
Igår så blev det en dag hemma då mina två skåp och lådor till min bokhylla monterades. Jag och pappa gjorde ett grymt team, haha, och det blev superbra! :) På kvällen kom Lilly hit och vi hade en spakväll. Egentligen var planen att jag skulle hämta henne på moppen och vi skulle åkt och köpt frukt och choklad, men då det spöregnade och åskade så fick vi skjuts av mamma istället. Så typiskt. Eftersom den här spakvällen var Lillys födelsedagspresent så tyckte jag att det skulle göras ordentligt! Jag ställde fram allt vi skulle använda, krämer och så, tände massor av ljus, tog fram två solstolar och vips, så var hela tvättstugan förvandlat till ett minispa! Det uppskattades väldigt mycket och vi bastade, la ansiktsmask, badade fotbad och doppade frukt i choklad. En väldigt härlig kväll med mycket prat och skratt! ♥
 
Idag kom farmor hit på besök och det var trevligt! :) Om ett tag tar jag moppen tillsammans med Ida och Rebecca och träffar Frida i centrum. Vi ska köpa lite mat och ha en mysig tjejkväll hos mig! ♥
 
Imorgon börjar äntligen ridningen igen! :D Det ska bli så kul!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress