Hej!
Idag var det fint väder så jag och Frida bestämde oss för att cykla till skolan! :) Nog gick det, men jobbigt var det, haha. Ca 6-7 kilometer i alla möjliga backar. Sen gick vi bara tre timmar i skolan då vi bl.a fick vårt schema, lite böcker och så. Sen cyklade vi hem, men stannade på McDonald's halvvägs och köpte glass och sen kollade vi i lite affärer innan vi fortsatte hem. :) Nu är också första veckan i skolan avklarad och den har varit bra. Är fortfarande ovan med att vara äldst dock, haha. :)

Om ett tag åker vi som sagt till mina kusiner över helgen. Jag har inte fixat några tidsinställda inlägg men får se om jag drar igång min frågestund och jag ska göra mitt bästa med att blogga ändå, det beror på internet. :) På söndag eftermiddag är det återträff med Stadium Sports Camp konfirmationsgruppen.

Kram Lallizz.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress