FRÅGESTUND!
 
Okej, nu kör jag alltså min allra första frågestund efter tre års bloggning!
Fråga på, det kan t.ex vara om mina naglar, om mig, smyckestillverkningen, ja, vad som helst. Saker jag dock INTE kommer svara på som jag kan säga redan nu är vart jag bor och mitt fullständiga namn. 
 
Annars svarar jag på det mesta! :) Fråga på!
 
 
Frågestunden avslutas på tisdag.
Nelly

- Hur länge har du ridit?
- Favoritmat?
- Drömyrke?
- Har du någon dold talang?
- Hur lång är du?

abbe

tycker du om att blogga?

ellen

gillar du någon just nu?

Ulla

¤ Första kärlek?
¤ Vilken linje ska du gå på gymnasiet?
¤ Snyggaste killen på din skola?
¤ Vad ser du fram emot/längtar du efter?
¤ Beskriv dig själv som person med fem ord. ;)<3

anonym ;)

hört att du kallas flamman ibland, e de sant?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress