16 augusti 2013

Festligheter!

Okategoriserat

Hej!
Igår drog som sagt jag och Lilly in till stan för att ta del av festligheterna. :) Vi tittade lite på Rix Fm festival, gick runt, träffade fler kompisar och bara var. ♥ När klockan närmade sig 22.00 gick vi till hamnen och tittade när de sköt fyrverkerier till några av Queens låtar. Jättevackert! Idag ställdes marknaden upp så dit ska jag och familjen kanske ikväll och också titta på fyrverkerierna då de idag har Gyllene tider tema, mammas kära band. ;)
 
Idag då så flyttade jag in mitt färdigmålade skrivbord i mitt rum och det blev jättebra! Imorgon får vi se vad som händer, men i nuläget ser det i alla fall ut som så att jag och Lilly drar in till marknaden någon gång under dagen. :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress