Hejsan!
I fredags så gick jag till stallet och mockade och fodrade. Efter ett tag kom min fina vän Frida dit och vi tog en promenad med den minsta hästen och stannade och fikade efter halva vägen på en liten äng. Mysigt! ♥ Sen gick vi hem till henne där jag sov kvar då vi såg på film, myste och pratade och så. :) På lördagen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, tog det lite lugnt och så. På kvällen såg hela familjen på tv och myste och jag och syster hade det lite extra mysigt och flyttade ut till vardagsrummet med täcke, kudde och extrasängar där vi såg på film och sov över natten, en liten "tradition" som vi har och brukar göra lite då och då. ♥ Idag så har jag städat lite och gjort mig redo inför skolan som börjar imorgon igen och när mamma slutade jobba idag så åkte hela familjen och köpte glass på ett mysigt ställe. :) Idag gjorde jag också om mina naglar igen så resultatet kommer komma upp i veckan!
 
Imorgon börjar skolan igen efter lovet och på kvällen är det ridning igen med Fideli. Hoppas det går bättre den här gången! :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress