Hej!
Idag har det varit en riktig höstdag! Imorse var det frost ute och det fick bli halsduk och vantar till skolan. Nu är det inte långt kvar till vintern som jag tycker är jättemysig! ♥
Efter skolan trotsade jag det regniga vädret och med regnjacka och varma kläder gav jag mig iväg till stallet för att mocka och fodra hos hästarna! Trots vädret så är det alltid mysigt att vara i stallet, även om jag är själv. Att gå omkring och jobba, sätta på radion, gå ut och hälsa på hästarna, den mysiga hästlukten och ibland få besök av de söta katterna på gården som tassar omkring och älskar att kela. ♥ Härligt.
 
När jag var klar gick jag hem till min fina vän Frida där jag skulle hämta min film som hon hade lånat. :) Där blev jag kvar ett tag då vi bakade chokladbollar! Jättegott! ♥
 
Våra chokladbollar med lila/blått och rosa/rött strössel!
 
Trots vädret, så har det varit en bra dag! :)
Imorgon blir det tjejkväll och sova över med Sophie, Frida och Moa tills på söndag! :) Sen på söndagen är det välkommstgudstjänst med konfirmationen. :) Får därför se hur bloggningen kommer att bli under helgen.
 
Trevlig helg! :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress