Hej!
Som jag nämde i slutet av förra inlägget, så blev det idag ett litet oväntat besök till en bondgård för mig, mamma och syster! Jag hade varit och tagit min sista Gardasilspruta, vilket gick bra och nu är alla doser klara, och jag och mamma skulle åka och hämta syster på ridskolan. När vi åker till ridskolan och hem så åker vi alltid förbi en hage där det brukar gå hästar och kor. Det gjorde vi idag också och på vägen hem såg vi att en ko stod en bit från hagen! Vi förstod att kossan hade rymt och lite längre fram finns en bondgård med en liten söt gårdsbutik. Vi svängde ner där och frågar om det är deras kor i hagen. Det är de och de blev otroligt glada för att vi kom och sa till. att en hade rymt. Som tack, så fick vi en liter färska jordgubbar direkt från butiken! ♥ De var otroligt fina, luktade riktigt mycket jordgubbar och de var nog de godaste jag ha ätit!
 
Tack! ♥
Imorgon är det fredag och efter skolan kommer min fadder som jag hade i 6-års, hon som var här med sin söta bebis i somras, och då ska jag fixa hennes naglar! :)
 
Ha det bra!
Nelly

Vad bra att ni stannade och sa till! :) Och vad gott med jordgubbar :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress