Hej!
Igår var det både skola, konfirmation och pluggande till SO provet och engelska läxan så därför hann jag tyvärr inte att blogga, men tar gårdagen idag istället! :) I skolan så hade vi, som vi alltid har på onsdagar, hemkunskap! Den här gången fick vi göra ett litet test och och så fick vi laga en " allt i ett " låda som var en ungefär som potatisgratäng. Det var väldigt roligt och väldigt gott!
 
Efter skolan åkte jag och tre kompisar till första träffen med konfirmationsgruppen! När vi kom dit så åt vi korv och sen fick vi lära känna varandra. Vi lekte lekar och fick lite informaton om vad vi ska göra, när vi ska ha läger och så. :) Det var roligt!
 
" Allt i ett " lådan. :)
 
En bra dag!
Lite senare idag kommer jag lägga upp min senaste nageldesign som jag gjorde i tisdags. :)
 
Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress