Hej!
Nu är jag tillbaka efter en superbra helg med underbaraste kompisarna, bästa kusinen och släkten! ♥
I fredags var jag på grillkväll med finaste kompisarna! Vi hade jättekul och han som vi var hos hade en liten stuga på tomten så den fick vi vara i. Jättemysig! Vi grillade, både mat och marshmallows, då jag råkade tappa två marshmallows i grillen så de brann upp...såg på film, pratade, skrattade, satt ute och åt invirade i mysiga filtar tillsammans med tända ljus och hade så roligt som det bara går att ha med detta fina gäng! ♥
 
I lördags kom min kusin Jens och hans familj och det var Jens som slängde iväg ett litet inlägg igår. Det har nästan blivit som en " tradition " att han gästbloggar när vi ses, så då fick han göra det den här gången också! :)
På eftermiddagen åkte vi ut till min gammelmoster och morbror där vi träffade några i släkten, åt grillat, pratade, såg på film och hade trevligt! ♥
 
Nedan kommer lite bilder från grillkvällen. :)
 

Tack bästa kompisarna för bästa kvällen på länge! ♥
 
Ikväll är det ridning igen då det är hoppning med Baltazar! :)
På onsdag är det inte en vanlig onsdag för då börjar min konfirmation som jag ska gå med några kompisar! Blir jättekul! :)
 
Ha det bra!
☛Vella☚

Åhåhå vad mysigtt!

Sv: Tack, min "kropp" har verkligen nåt emot mig... :c

☛Vella☚

Sv: Håhå :3

Jao, annars blir det väl att kontakta doktor och sånt, blöh.

Diva's

åh vad gott allting såg ut :D

☛Vella☚

Sv: Ja :C

batoul raad

mysigt det ser ut! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress