Hej!
Idag har jag varit med finaste Lilly! Vi hade som vanligt jättekul och utrustade med filtar, tofflor, och varma sockor så trotsade vi det regniga vädret och sprang ut i lekstugan! Där spenderade vi de tre nästkommande timmarna genom att titta ut på regnet, teckna, lyssna på musik, äta godis, skratta och prata. Tack för en jättemysig dag! ♥
 
Idag gjorde jag om mina naglar igen! Resultatet blev väldigt bra med halva nageln blå och den andra halvan lila, så som jag gjorde för några veckor sedan fast med vitt och lila. :)
 
Nöjd!
 
Imorgon ska jag och familjen åka till farmor och hälsa på då vi blir bjudna på mat. :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
☛Vella☚

Håhå kan du inte visa teckningen?! :D
Fett snygga naglar för den delen!

Sv: Man tackar! :3

☛Vella☚

Sv: Haha aw okej. Jag tycker det är svårare att rita i profil xD Ser den gärna när den är klar, hiho :3

Nelly

Så mysigt! :)

sv: Ja, det är han :3

Amanda

snygga naglar! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress