2 oktober 2012

Teckning!

Pyssel

Hej!
Efter många teckningar som jag har blivit missnöjd med, så hände något och nästa teckning blev mycket bättre! Den här teckningen var en som var nästan framifrån, och i det senaste inlägget om en teckning så sa jag att jag tycker att det är lite svårt att rita framifrån. Därför är jag stolt över mig själv som utmanade mig att rita framifrån och jag känner verkligen att det går framåt! ♥
 
Tyvärr blev pappret lite vikt på sidorna och bilden kan därför se lite konstig ut där.
Vad tycks? :)
 
Jag är nöjd och jag har också fått fram mina teckningspennor som jag fick i present förra året, så ska försöka använda de i nästa teckning! :) Den här är gjord enbart i blyerts.
 
Idag i skolan fick vi sluta tidigare för att vi hade diagnos i spanska och imorgon är det studiedag! :) Då ska jag först till tandläkaren och sen träffa konfirmationsgruppen och torsdagens konfirmationsgrupp då vi ska ses några timmar extra och åka på en liten utflykt tillsammans. :) Vart vi ska vet vi inte, men det blir spännande att se!
 
Ha det bra!
Nicolina

Nämen åh så fint! Vad duktig du är!

☛Vella☚

MEN ÅH DU HAR JU TALANG KVINNA!! Fy du kommer bli skitduktig om du fortsätter öva, lovarrr!

Sv: Ja det hoppas jag med :c

Åh jag såg sen, du har verkligen nåt! Fortsätt öva bara, sluta inte :DD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress