Hej! 
Igår var jag med min kompis när hon tävlade i dressyr på ridskolan och det gick bra! Efter det fick vi hjälpa till att räkna ihop de andra klassernas poäng och så fick vi hjälpa till med prisutdelningen. :)
 
På kvällen fick vi lite gäster som vi åt jättegod mat med och umgicks. Till mat blev det pommes frites och lövbiff och till efterrätt blev det pumpapaj! :) Jättegott alltihop och en trevlig kväll! 
 
Idag på förmiddagen så skulle jag och några till från konfirmationen hjälpa till på gudstjänsten. Vi fick dela ut psalmböcker, bära ljus och lite andra saker. :) Nu på eftermiddagen så har jag varit och hjälpt till i stallet. Vi gick en liten promenad med den lilla minishettisen då dottern till ägaren till hästen fick rida. Jättehärligt med en liten höstpromenad! När vi kom tillbaka så mockade och fodrade vi och efter det fick jag rykta en av unghästarna. :)
 
En bra helg! ♥
Imorgon är det första dagen på höstlovet! På kvällen är det som vanligt ridning då det är hoppning. :)
 
Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress