14 november 2012

Studiedag!

Okategoriserat

Hej!
Idag har det varit studiedag och det var nämligen anledningen till att jag inte bloggade igår då jag sov över med fina Ida! ♥
 
Vi åt glass och popcorn, spelade Just Dance 2 och 3, såg på två riktigt roliga filmer, bl.a " Hur man blir av med en kille på 10 dagar ", pratade och skrattade, gick en promenad och lite annat! :) Två jättebra dagar! ♥ 
 
Idag är det ju också premiär på den sista delen i Twilight-serien. Eftersom den är från 15 år och jag är 14 år, så får jag inte se den på bio. :( Jättetråkigt, men det är bara att tålmodigt vänta på dvd:n! 
 
Imorgon är det skola igen och på fredag är det konfirmationsläger till lördag! :) Därför säger jag till redan nu för lite sämre uppdatering i helgen.
 
Ha det bra! :)
Nelly

Vad härligt med studiedag! :) Låter som att du har haft roligt ^^

sv: filmen var otroligt bra - lätt bäst av alla filmer! Jag lovar dej att det är värt att vänta på dvdn! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress