Hej!
Nu är jag tillbaka! Helgen har varit hur rolig som helst med övernattning med underbaraste klassen! ♥
I fredagskväll anlände hela klassen till stället där vi skulle sova över. Vi sov allihopa i ett stort rum på madrasser som man själv hade med sig. Vi gick en tipspromenad som några hade ordnat och en stund efter det fick vi leka lite lekar som hörde ihop med frågorna! Riktigt roligt! :D För övrigt var det massor av musik, SingStar, dansande, prat, skratt, godis och umgänge! Tack klassen för en underbar fredag och lördag! ♥
 
Igår kom också farmor och sov över med mig och min syster då mamma och pappa åkte iväg till en stuga över natten med några kompisar! Väldigt mysigt att vara med farmor och bara umgås. :) Idag bakade vi daimkakor tillsammans och på eftermiddagen åkte jag iväg med min fina vän Frida och shoppade! Jag hittade tre nagellack, en parfym som doftar vanilj, en vit tröja och ett par svarta byxor! :) Bilder kommer.
 
Imorgon är det skola och ridning igen och det är dags för hästbyte. :)
 
Ha det bra!
☛Vella☚

Åhh verkar varit sjukt kul ju!

Sv: Men aw, stop it youu :$

☛Vella☚

Sv: Hhihi tack :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress